söndag 25 februari 2007

Spolad

Kom hem från Åre igår och det var bra men kallt. Parken kunde vart bättre och inte en separat linje för boxarna och railsen vilket var jävligt segt. Svarta parken var heller inte öppen mer än 3 dagar så det blev inte för mycket åktid där. På onsdagen så bjöd vi in Gustaf Holm, Jakob Hellåker, Johan Hallqvist, Ronja Roupé och 4 stycken hoes som vi hade raggat upp på afterskin. Efter det så gick vi ut till Byggeriet där de inte var för mycket folk och jävligt lousy msuik, men vi fick liva upp stämningen men öl och dans battle.
Vi filmade en hel del men när jag kom hem så märkte jag att vi hade spelat över ganska mycket med en onödig bil frekvens. Jag ska dock kolla upp det här närmare och lite närmare.

En sak som är jävligt tråkigt är att det finns typ inga snowboard åkare längre..vart fan har dom tagit vägen? Okej jag vet att Jon Olsson är jävligt hipp och Ingmar Backman inte är riktigt lika hipp längre men va fan kom igen nu snowboarders; gå inte över till den mörka sidan där Darth Vader har sin trädkoja.

Over And Out!

2 kommentarer:

Lars sa...

vad är den mörka sidan? skidor? sånna där snowblades? själv åker jag offroad-pulka. extremsporernas extremsport. ps. jag är en jedi ändå.

schmér sa...

Pulka är okej (men det är bara för att du åker det som det är det förstås) Har du ett sånt där fräsigt svärd som lyser mer än Alloys när dom tappar?