lördag 7 april 2007

home and gone

Kom precis hem från träningsläger i Laholm. Riktigt jävla skoj, klockrent! Fotboll spewlandet var inte det roligaste men poker och pilsner var! Sofieros bryggeri ligger där faktiskt. Vi var dock inte på något studiebesök men såg det! Fan alltså, deras lokaler är fan inte omgjorda sen dom startade 1888. Helvete och fy fan vad fult bryggeri alltså! I och för sig är de la lite old-school..eller inte jag har ingen aning ju.
Ska iväg på kalas till Sofia Sköld nu. Grattis! Där vi ska grilla antar jag och dricka Sofiero, ska bli sådär gott som det är när man ligger i hängmattan.

Här är iallafall en bild på ett par riktigt JÄVLA feta skor. BANANA CHIQUITA! Dom kostar 3 laxar så jag har fan inte råd men jag önskar att jag någonsin kommer ha. Kanske när jag stämplar?
Dom är iallafall riktigt banan snygga

Inga kommentarer: