måndag 24 september 2007

brasiliansk bieatch!



Jag var i Göteborg i helgen. Syrran hade inflyttningsfest i sin lägenhet som hon delar med en annan flicka, Lotti. Riktigt jävla nice lägenhet. Kommer inte riktigt ihåg namnet på stället där den låg men fint vare. Festen var rätt lugn mestadels för att det var inflyttningsfest dagen innan också och då hade grannarna klagat. Vi softa och drack bärs och bål sen drog vi till UppåtFramåt, som var hur grymt som helst. Men det var innan det brasilianska bandet entra scen. Musiken var helt jävla mongoliten, sången var fan ingen sång utan mer åt en spya i falsett. Det lät typ som svin ljus growl…riktigt illa. Och som att det inte var nog med det, bruden på scen gjorde fan bort sig totalt. Hon hade typ bara trosor på sig och var fan värre än Jenna Jameson, sjukt äckligt porrig. Men det var trevligt ändå! Fin tripp!






För övrigt är jag sjukt kär, riktigt kär. Min nya kärlek är Entourage! Fan vad bra det är. Ge mig deras liv. Kan inte någon av mina kompisar bli svin rik så kan jag leva på honom och bara götta mig. Eller så blir jag så rik kanske? Helst på något jobb som är jävligt skoj och jävligt chill. Hoppas jag vinner på lotto.


Inga kommentarer: