tisdag 4 september 2007

kamera & skäjt


NU jävlar ska jag börja uppdatera här! Jag, Oskar, Johan och Mike var ute och skata igår och jag tog även lite kort med min nya systemkamera. Vi var först på junkyard och åkte lite där...eller vi andra åket förutom den långe T-Rex, Oskar även, för att han kände sig lite för dålig och skämdes därför. Det börja regna och på väg hem till johan/basti resident så stanna vi vid ungdomshälsan och drog lite mer skejt. Eftersom det var folk ända upp till hakan på junk så orka jag inte plocka fram kameran, därav enbart ungdomshälsankort.

För övrig så ska Oskar, Johan och jag boka flygbiljett till Whistler idag där vi tänkte stanna i 3 månader. Helvetes-jävla-cpskaden-mongoliten-kuken-i-gäddans-mun vad gött det kommer bli.

Här är i alla fall lite kort.













1 kommentar:

Lars sa...

underbara bilder. bra jobbat klinton.