torsdag 29 november 2007

julefrid

Idag har Eivor satt upp ljusstakar och lyktor på jobbet. Jag gillar det! Framför allt nu på morgonkvisten, då det är mörkt. Direkt när man kommer innanför dörren så är det släkt i hallen förutom den lilla julelyktan som står där och osar mys! Och just i detta nu så kom hon in och frågade om jag ville ha en ljusstake i mitt rum. Så nu myser jag med min stake i fönstret!
Jag gillar fan alla ljus som lyser när det närmar sig jul. Riktigt gött. Haha, jag kommer ihåg en gång för längesen så låg jag och Gabb i snön utanför ett hus. Vi låg där i snön och kikade in i det huset som julpyntade och riktigt mös. Jävligt sjukt och creepy att vi låg där och kika på dom, men det var så mysigt att se dom i sin julefrid.
Nog med mys nu för fan! Ska slå mig lite på bröstet nu, så jag riktigt känner hur manlig jag är som klarar av en sådan smärta!
Mys

1 kommentar:

Anonym sa...

"Så nu myser jag med min stake i fönstret" Visste att du bara satt och runka på jobbet hela dagarna!
// Anton