torsdag 27 december 2007

cool in the pool

My fellah's!
Jag har icke uppdaterat här nu under juletiderna därför att jag inte riktigt haft tid. Eller tid jag kanske haft men jag har inte tagit mig tid till att knäppa på alla fyrkantiga knappar och därmed få till ett inlägg.
Sitter i Oslo hos mina kära vänner, jag är faktiskt ensam i deras feta lägenhet. Alla jobbar så jag blev någon timma själv här nu. Känner mig som ett offer när jag sitter här i mörkret med min iPod i mina utstående öron.

Det blir ett inlägg utan någon bild, vilket jag tycker är jävligt tråkigt. Tyvärr så har jag glömt le kämera hemma och jag sitter på Rebeccas laptop, så nöj er utan bild tack!


Hoppas att julen har varit fridfull och tjusig.

På återseende!


J

2 kommentarer:

Anonym sa...

faan vi ska dunder skejta idag och du är http://www.ärduintemedprod.blogspot.com vafalls!? förklaring ges på min mobil. dessutom är du ju inte i oslo, och varför är du där du är, redan?

schmér sa...

sörry maj fränd! Vi får dra en hel skejt innan vi drar till schwerre!
Jag räknar Baerum som Oslo! Jag tjyvstarta med nyårsfirandet och åkte hit nu! Ses på måntag!