måndag 10 december 2007

livets ord!

Har faktiskt inte hänt så mycket roligt alls så därför har jag inte skrivit någonting. Av ren princip så skriver jag inte om vad jag gör om jag inte gör någonting eller gör någonting tråkigt. För det är inte så jefla skoj och läsa om tråkiga saker....eller jag vet inte?

I alla fall...bilderna på vårat boende i Verbier gäller inte längre därför vi inte har något boende längre. Men tro fan att vi inte hänger läpp för det, utan vi tar fogsvansen och sågar upp våra mungipor så att vi ler lika mycket som en upp och ned vänd regnbåge! Plus att vi färgar tungan och tänderna i alla dess gemytliga färger! Vi åker dit upp och tokchansar att vi får något boende, wildasscrazytaxi!

Jag tänker lägga upp filmen som vi gjorde som projektarbete snart. Dock inte just nu därför att jag ska gå tillbaka till the good old days! För det var fan bättre förr! Sicket liv! The good old days betyder att jag ska spela dataspel och kan därför inte ta upp massa dataminne.

Detta långa inlägg är alldeles för långt och därför slutar jag nu med att säga som Carola i Livets Ord: May The Force Be With You !


Inga kommentarer: