onsdag 2 januari 2008

2008 and runnin'

Jag tänker inte gratta det nya året här på bloggen för jag antar att ni gratta varandra ordenligt vid 12 slaget. Raket sköts, folk blev fulla, folk slog kanske en champangeflaska på någons knä... vad vet jag? I alla fall så hade jag trevligt på nyår. Vi var i norge på en ordentlig fest med typ 40 pers. 6 av dom 40 var killar.. bra ratio!

Meningen var ju att vi skulle åka till Verbier den 4:e men eftersom Johan är smått oseg så måste han fixa sitt pass. Och det tar ungefär 5 arbetsdagar. Så nu vet man aldrig när vi kommer iväg, det kan vara imorn eller Johan kanske inte får tummen ur ravi och skiter i och fixa passet.






Bilden är på Riksbankshuset. Det ska byggas om till lägenheter där och det är stora strålkastare som lyser upp byggnaden, så jag slank dit och fota lite.

Hej !
J

Inga kommentarer: