tisdag 19 augusti 2008

im back

Jag är tillbaka (igen)
När jag är bor hemma så har jag tid och blogga. Även om jag la av och alla som har läst min blogg förr läser nog den inte längre. Jag skiter i det och skriver ändå. För jag vill. Och för att jag kan. Internet gör det möjligt

Har vart hemma från Smögen nu i 3 veckor tror jag. Under den tiden har jag inte åstadkommit så mycket. Försökt att söka jobb i Norge utan någon framgång. Försökt att söka lite jobb här i Vänersborg utan någon framgång. Har egentligen inte gjort det sådär helhjärtat tyvärr. Jag har faktiskt tagit det ganska så lugnt. Hoppas att det löser sig. Brukar lösa sig. Om jag har tur.

Så jag är tillbaka nu. Vare sig ni vill eller inte. Man skulle kunna jämföra mig med en superhjälte, eller någon superskurk som superhjälten jagar.




Inga kommentarer: