måndag 22 september 2008

Jag och min vän Gustav Andersson har planerat att åka till St Anton och säsonga. Igen. Eller inte igen, eftersom det inte är samma ställe. Men idag kom en god nyhet upp, Mike ska hänga med. Kommer bli makalöst, roligt, bra och lite billigare.
Han är nyligen fri från förbindelser eftersom han har gjort sig av med en av de motsatta könet som var hans väldigt för länge. Vilket jag ser som någonting mycket positivt. Jag hyllar och saluterar honom! När jag ändå är inne på samtalet, så ska jag passa på att peppa er andra att göra slut med era kvinnor! Tänk inte, gör det bara! Ungefär som den sista shoten man tar ibland när man som mest inte behöver den. Tänk inte! Gör det bara!
Jag vill absolut inte verka okänslig och elak. Det känns bara som jag har fått en ny vän igen. Återfödande, återuppståelse är bara några fjuttiga liknelser. I vilket fall som helst, som sumering, så är det inte roligt när vänner tofflar. - det är det jag vill ha fram i detta vulgära inlägg.

Inga kommentarer: