söndag 30 november 2008

Det skulle vara ett stort foto på min packning och så skulle jag skriva; snart åker jag!
Men jag tycker det är jätte tråkigt att ta upp kameran från väskan, knäppa kortet och lägga in i datorn. Så jag hoppar över det.
Istället så kom jag och tänka på när vi hade inbrott i huset för typ 13 år sedan. Det var sjukt, jag vågade inte sova på nätterna efter det. Det som var sjukast var att dom gjorde inbrott och hade med sig en porrtidning som dom planterade bakom mina böcker. Som Maria hittade. Syskonen hade ett litet ö-råd om hurvida vi skulle hantera den här situationen - Våran 8åriga bror kollar i en hårdporrstidning. Under tiden vi hade rådet så kollade jag på framsidan och första sidan i tidningen. Det var första gången jag såg porr.

Att jag kom och tänka på det här var för att igår när vi badade badtunna så uppkom ämnet porr.
Tack för igår förresten lads.

Inga kommentarer: