fredag 2 maj 2008

hemma fo'sho

Kom hem till mitt hem nu i sverige idag efter att ha vart i Verbier, Schweiz i 4 månader. Vi tog vägen förbi Lund och fira ett sjuhelvetes valborg där också. Fan vilket rakel-spektakel det är där allså.
Jag känner mig sjukt osugen på att skriva i den här bloggen så jag får se om jag pallar att fortsätta... även om det är ganska så roligt ibland.
Jag har inte hunnit lägga in bilderna som har tagits så ni får stå ut! Dom kommer förmodligen på ansiktsboken.
Det har iallafall vart en sjukt grym säsong, med mycket holabandola konstant. Fett nöjd är vad jag är. Även om jag inte kunde åka nånting den sista månaden för jag fukka upp foten i en landning.

Nu orkar jag inte skriva mer tror jag, dels för att jag är trött och dels för att det är 100 grader i vårat hus och jag pallar inte vara på övervåndingen. Så nu ska jag kila ner till min egna lilla källare och mysa ner lite granna sådär...

Hoppas vi ses!
Sprits

Inga kommentarer: