tisdag 6 maj 2008

Would you fuck me? I'd fuck me, I'd fuck me hard!

mä challa!

Tro det eller ej så är det inte så jävla illa att va hemma. Trodde att jag skulle få feting ångesten och bara verkligen vilja tillbaka. Visserligen så har jag och mike redan börjat planera inför nästa resa...
Har faktiskt inte gjort så mycket de senaste dagarna, håller på och söker lite jobb osv. Tvättade bilen som vi åkte till Schweiz med, den var tamejfan inte ren allså. På tal om Schweiz så var jag på polisen idag och skaffade ett nytt pass för jag råka slarva bort det där nere. Och kvinnan i receptionen där frågade vart jag hade tappat det. Schweiz sa jag , då frågade hon om det låg i norden. Undrande tittade jag på henne som att hon skämtade. Men det visade sig att hon sa fel på Norden och Europa. I och för sig frågade hon om Schweiz låg i Europa. Då sa jag att det låg i Europa men att dom inte var med i EU. Jaa just det, så var det ja sa hon då. Sen fick jag hjälpa henne med att stava till Schweiz. Det är bra grejor det.

På bilden så är det Oskar och hans mellanbror Arivd, dock inte den största brodern! Han fick komma ner och visa hur folk ska uppföra sig. Änna trevligt.





Inga kommentarer: