söndag 11 maj 2008

hemskt mycket hallå!

Det har vart en rätt skön helg faktiskt! Vi har playat lite volleyboll och druckit pilsner osv. Var på läpparna igår också. Det var ett tag sen. Säkert 8 månader sen.

Idag blev jag lite glad också, först ledsen sen glad. Vi skulle käka thai mat, så vi begav oss till thai spice. Efter vi hade gått hela vägen, 50 m från nordmarks lägenhet, så var det stängt. Vi blev ledsna. Men det borde inte varit det eftersom på skyltfönstret så står det klart och tydligt "Söndag, 16:00 - 20:00". Vi vandrade därför vidare till thai kök eller vad det nu heter. Efter beställningen så la vi in lite pengar i Jack Vegas, och vann ihop till hela maträtten. Det passade utmärkt eftersom jag är en liten stackare med extra tunn skinnportmonä.

Imorgon ska vi ut till smögen och jobba lite granna. Det kommer min extra tunna skinnportmonä att gilla, säkerligen jag också eftersom jag gillar när den är extra tjock.

Här är en bild på Oskar och Jakob som tar en cigg i rampen.
God natt älskade barn!

Inga kommentarer: