torsdag 8 maj 2008

Rondellernas stad! - Väners

Guten abend!

Har sjuka behov av att hitta på någonting hela tiden. Kanske är för att det fanns alltid saker och ting och göra i verpan (verpan är låter ungefär som troppan, lite roligare med stek och det där). Det som är lite dumt då är ju att i väners så händer fan inte så mycket allså. För någon dag sen så grillade vi och stak sedan till rampen för att skata. Det blev typ ingen skate för ingen orkade och jag kan inte pga av min fukkade fot. Tog dock lite foton ändå.
Det hade vart skönt om man kunde bada...

Idag har jag och Johan vart på tippen 3 ggr med granris och brädor. Hela mina armar är fulla av rivsår, känns skönt att kunna kolla ner på sina vita underarmar och känna sig som en karl. Kara karl. En riktig man. Så där tuff som man kan vara. Ungefär.



I alla fall så ska jag nog fortsätta med den här bloggen. Nu när jag är livsnjutare och allt det där.
MÖBÖK!

1 kommentar:

Anonym sa...

livsnjutare är det bästa man kan vara. ta var på tiden som det. hoppas det blir lite skate i sommar.