tisdag 20 maj 2008

Nästan lika bra som jag.

En blogg som jag tycker är jävligt rolig är Alex Schulmans blogg. Det började med att när jag inte hade någonting att göra på jobbet så surfade jag in på aftonbladet.se med min dator som inte hade vunnit något race om den hade ställt upp. Det var ganska jobbigt att komma in på aftonbladet faktiskt. Det ju en sida med lång rullgardin, mycket reklam, mycket annonser och mycket grejor som hoppar, studsar och far. Men väl inne på aftonbladet.se så tog jag tag i rullgardinen, för att det inte fanns någon scroll på musen, och drog mig ner till Alexs blogg.
Han skriver fanimig roligt allså. Hans hat tar aldrig slut. Det fortsätter och fortsätter ut i universum. Det tycker jag är roligt. Nu har mannen en egen sida där han bloggar med sin bror och mor. Bloggen är lika roligt som på aftonbladet om inte snäppet roligare. Det tycker jag i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla johannes... här sliter jag o tjerna som djur för att göra vår blogg gassig och du är även inne då o då för att kommentera, vad händer då? jo du hypar alex schulmans blogg!!!! Snälla! skärpning!


Ps. jag bara skoja med dig, jag e inte arg Ds. //

schmér sa...

oh fan my bad! jag ska ge er mer cred framöver!