tisdag 20 maj 2008

Cool in the pool, together!

Hiskligt mycket hej!
Jag har tänkt på en sak... Duscha och sova är ungefär samma sak. Detta kom jag på när jag duscha väldigt länge idag. Hemma så har vi två stycken utsprutare, detta gör det extra skönt! För då får man strålarna överallt nästan. Framförallt så är det bra när man sitter ner och duschar. I vanliga fall när man gör det så får man ju oftast välja mellan att få vattnet på överkroppen eller underkroppen. Men det behöver man inte när man har 2 utsprutare, vilket ger ett skönt och tillfredställande resultat när man duschar. I alla fall så kom jag på det att duscha och sova går att jämföras väldigt mycket.
Båda är skönt
Båda ger värme
Båda är mysigt
Det värsta med dessa grejor är att det är så jobbigt och sluta. För då försvinner alla goa grejor med det.

Därför är min högsta dröm är att ligga i sängen och duscha samtidigt, medan man sover.


Oskar fyller 21 idag! Länge leve!

Inga kommentarer: