tisdag 16 september 2008

Daybreak

Ibland när jag jobbar så blir man sjukt förbannad på barnen. Helst skulle jag vilja slänga in dom i väggen. Springer dom in frivilligt är det också okej. När deras lilla tunnhåriga huvud slår i väggen ska dom svimma av och gärna vara det ett tag. Av tuppandet ska inte bringa någon hysteri utan det ska vara som om ingen bryr sig. Som om det vore en alldaglig sak. Ungefär som det var med en i min parallellklass i högstadiet. Om hon inte kunde genomföra läxförhöret eller va trött så svimmade hon av. Efter hon gjort det ungefär varje dag i nån månad så börja folk inte bry sig längre. Det tyckte jag var jävligt roligt, det blev liksom
"-Oj, vad händer?"
"-Nä ingenting, det är bara Paulina som svimmar igen"
"-Jaha jaså, bara det."

Så skulle det vara med barnen.

Förstå mig mig inte fel, missförstå mig inte rätt. Jag gillar barn och tycker det är roligt med barn trotsallt

Mike, skatebilderna kommer inte upp just nu. Inom sin tid, när tiden är mogen, då ska du få se dom.

Inga kommentarer: