fredag 7 november 2008

Igår på jobbet så bad en flicka mig om jag kunde skriva i hennes loppa. En loppa är ett papper hopvikt på ett sätt, så det blir en "loppa". Så kan man öppna och stänga den på två olika sätt. I vilket fall som helst så gick jag hon iväg för att det skulle bli en överraskning även för henne när hon lekte med loppan. Tyvärr så var jag på ett bra humör, så jag skoja till det lite. Eller det blev nog för mycket. För jag skrev "Ät mitt bajs", "Torrjocka mot bordet" osv på flikarna. Sen kom jag på mig. Fan, vad håller jag på med? Hon är ju bara 8 år. Det går ju inte skriva så här. Så jag gömde loppan, sen när hon kom och fråga om den så sa jag att det måste ha slängts av misstag. Idag fick jag sudda ut allt och skriva nytt. Tycker egentligen att det var synd att jag sudda ut det, eftersom jag själv tyckte ju att det var hel festligt.

Inga kommentarer: