onsdag 5 november 2008

Som sjukling gör man inte mycket, utan man sitter mest och myser, eller ligger ned. Vare sig man vill eller inte så dras man till datorn likt äpplet som föll i Newtons huvud. Sitter man vid datorn en längre stund utan syfte så kommer man in på mycket sjuka och meningslösa hemsidor. Mestadels bloggar. Läste på aftonbladet.se att var 4:e tjej mellan 14 och 22 (tror det var det) bloggar. Det, det är sjukt det. Antar att 70% av bloggarna är dagens outfit. Spelar ingen roll vad bloggarna har för syfte, men har man blogg borde man väl kunna skriva. Försöka skriva förståeliga meningar i alla fall. Fan vad många det är som inte kan skriva alls. Det rör mig egentligen inte alls men när dom tror att dom är bra och ska bli kända för sin blogg, då blir jag arg.

Läste lite av en blogg idag där en skriver så här

"Blir så trött på saker ibland. men jag får väl lära mig hantera villa saker, om jag vill ha det så. Men blir ändå trött på det."

När hon läser sitt inlägg efter hon har postat det så tänker hon förmodligen. "Fan, där satt den verkligen. Jag fick till det! Det här kan mina läsare relatera till."

Skriv en dagbok i hemlighet och träna på svenska innan du tror att du ska bli känd för den.
Jag säger inte att jag är Fredrik Lindström på att skriva, men jag anser mig är bättre en dom jävlarna!



Inga kommentarer: